fredag 26 februari 2010

Två layouter från scrapträffen

Nu börjar jag bli trött på det här...eller jag ÄR trött på det här snöandet. Det tar ju aldrig slut, känns som det räckte för ett tag sen. Men vad bryr sig moder jord om det... Ska snöa hela dan, tjoho!!!
Jag är hemma med lilla Klara idag. Hon har feber och då blir man lite extra liten. Just nu sover hon så då gäller det att passa på med massor. Jag har ju två layouter som ligger obloggade sen i lördags då vi var på scrapträff i Edsbyn. Jag brukar få sånt flyt och scrappar massor efter en träff men den här veckan har jag packat ner hela min scrap/pysselvrå. Vi har tagit hit en målare som ska göra färdigt två rum och en hall. Han började igår och håller nog på nästa vecka oxå. Men den som väntar på något gott... Jag har tagit "före" bilder som jag ska lägga ut i ett senare inlägg. Nu till mina los...
Här har vi flickorna mitt i pepparkaks bak. Börjar känna mig lite trött på jul bilder nu vilöl man ju ta tag i alla fina vårpapper. Men blev i varje fall nöjd med den här lo´n. Papper från Pink paisle och Bo Bunny.
En liten närbild som jag skulle ha vänt på. Men nu får ni utöva lite gymnastik och vrida på huvudet :-)


Åter igen...noll koll på papper. Det är i varje fall Klara i full fart att äta Keso, en ny upptäckt. Gissa om hon gillade det... Underbara bilder som hennes far har tagit. Även han fotar i scrapsyfte nu.

Hoppas jag kan återkomma med något nytt snart.

Kram maria

5 kommentarer:

Anonym sa...

Dom här lo:na (skriver man så????;)) blev verkligen lyckade. :) Jag gillar den med pepparkaksbaket mest men fotona på den andra lo:n är ju obetalbara. Hon ser ut att fullkomligt älska det! :)
Ungar! ;)
Gillar knappen starkt på den första lo:n. Det är den som gör "det".
Du är så bäst på det där med scrapping ;)
Kram!

Sari Hänninen sa...

kul att c vad du skapar... grattis till bloggandet!

Chris_P sa...

Superfina layouter!!! Gillar pepparkaksbaket jättemycket. Snyggt med dekorationerna.

Tack för inspirationen!

Gunilla/Nilla sa...

Vilka härliga LO:s du har skapat!
Smakfullt komponerade med perfekta detaljer, söta foton och fina färger.

Hoppas du får en fin vecka.
Kram/Gunilla

Sylvia sa...

Hejsan!
Jag som sett LOsen i verkligheten kan intyga om att de ÄR ännu finare i verkligheten. Och btw så är bakgrundspappret i "keso"-LOn ett från Bobunny. :) Kraam