måndag 15 mars 2010

Jobbar på...

Det står inte helt stilla här hemma, sakta men säkert går det framåt. I helgen har "vi" gipsat färdigt hallen uppe så nu väntar vi på att målaren ska komma och fortsätta. Jag längtar verkligen efter att det ska bli färdigt, börjar bli trött på att ha saker överallt. Men biter ihop och tänker på slutresultatet.

Fick lite nya saker som jag beställt förra veckan. Bland annat en stämpel från The Greeting Farm. Jag bara älskar dessa underbara stämplar. Det finns ju så många...skulle kunna handla hur mycket som helst. Gissar att jag inte är ensam om det :-)

När jag stämplar upp passar jag på att göra många. Satt igår och började färglägga. Hann inte så långt men är på G. Tycker det är superkul med mina tombows men man får inte ha bråttom. Det är bra om det får torka lite mellan annars är det lätt att färgerna flyter in i varandra. Kan ju vara pappret oxå. Vet att det kan gå bättre med akvarellpapper, jag använder just nu albumsidor.

Är oxå på gång med lite trådslöjd men har inte fotat än. Kommer i ett senare inlägg. Det är så härligt när vårkänslorna kommer och energin flödar.

Idag är jag hemma med mina små knoddar, dom är snoriga och febriga. Ska nog göra ett besök hos doktorn.

Kul att du tittade in,

Kram maria

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken snygg stämpel du beställt :)
Härlig känsla det där när man väntar på paket ;)
Jag är säker på att det är värt att vänta på, när vi höll på här hemma för inte så länge sedan blev jag nästan galen till slut (mkt renovering, höll på i fyra mån :() men SÅ skönt det är när det äntligen är över :D
Var inte så mkt för greeting farm förut men jag tycker om den mer och mer, kanske skall slå till ;)
Krya på knoddarna
KRAM