måndag 26 april 2010

I lördags hade jag en sån där trevlig dag med flickorna hos Sylvia igen. Väskorna packades till bristningsgränsen som vanligt. Det är ju så kul för bara jag kommer dit så är det som om min spärr släpper. Tre Layouter hann jag med, känner mig verkligen nöjd.

Den första "snö snö snö" med blider på snön runt vårt hus. Det har ju verkligen varit mängder. Papper från maja design.Nummer två "elsa". Mer dokumentation av snön. Här var det lite kul för Maria som satt bredvid mig påpekade att jag alltid har snöflingor på mina vinter layouter. Och så är det, jag älskar dessa snöflingor. Hon utmanade mig här att inte använda en endaste flinga. Extra kul med utmaningar tycker jag :-) Och jag lyckades, det blev rosor istället. Papper från My minds eye.Det här hör inte till vanligheten. Jag med mina nära vänner tillsammans på bild. Dokumentation av en helt fantastisk helg hos Ullis i Västerås. Ledsen flickor men ni har inet val, ni är nu bloggade :-) Papper från Panduros serie Tilda.

Känns skönt att kunna visa upp några alster. Hinner inte riktigt med allt jag vill för tillfället. Men så är det ju ibland. Jag har inte glömt bort att jag ska nominera, det kommer.

Till helgen är det träff hos Sylvia igen. Scrapmara!!! Fantastiskt kul ska det bli. Hoppas på att flytet håller i sig.

Måste nog inta soffan en stund innan det är dags för natten.

Tack för att du tittade in

Kram maria

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fina!
Fattar inte hur du hinner med :)
Elsa är så fin ♥
Kram