fredag 23 april 2010

Liten premiär...

Japp...då var det fredag igen. Ska bli skönt med lite helg och imorgon bär det av mot Edsbyn och scrapträff hos sylvia. Jag är packad och klar. Förstår inte men det känns som jag får med mig en extra väska för varje gång. Många väskor blir det. Kul ska det bli i alla fall att få träffa flickorna igen. Hoppas på att få lite flyt oxå, känns lite trögt på just scrapsidan.

Iväntan på nya scrapalster så blir det lite av en premiär. Jag har länge tittat på distress inks stämpeldynor och imponerats av dom som använder dom. Trots att jag varit lite sugen har jag stått imot. Men nu är det kört, jag är fast i träsket och sjunker... Jag har köpt några dynor och börjat leka och nu vill jag bara ha fler.

Min första tag går självklart i grönt. Nya stämplar från "the girls paperie".

Har även fått till ett grattiskort till en liten kille...

Nalle stämpeln har jag plockat fram ur gömmorna. Det är en gammal pandurostämpel. Spillpapper från pink paislee, nu börjar dom verkligen sina.

Hoppas ni alla får en trevlig helg,

Kram maria

1 kommentar:

Anonym sa...

Wow! Maria, vad du är duktig på det där med distressers! Är du helt ärlig när du skriver att det är första gången???? ;)
Jättefint! ♥
Det är kortet till den lilla killen också :)
Kram och hoppas du får en bra vecka med friska barn så hoppas jag på detsamma;) ♥