onsdag 28 april 2010

Skickar awards

Känns som om min hög med måsten eller borde göra som jag gärna kallar det bara växer.
Nu ska jag äntligen ta mig i kragen och skicka vidare lite awards. Fick för ett tag sen en award av underbara Louise. Tack igen vännen det värmde verkligen.

1 Den första går raka vägen tillbaks till Louise. Vet inte om man kan eller ska göra så men just nu struntar jag i det. Louise gör fantastiska kort, askar, påsar och ibland kan det dyka upp en layout oxå. Hon är fantastiskat duktig och använder sig alltid av massor med fina detaljer.

2 Min andra award vill jag skicka till Åsa eller asamia som hon kallar sig. Åsa har jag tittat in till i flera år. Hon är en kortmakerska och färglägger fantastiskt. Alltid massor med nytt och inspirerande.

3 Nummer tre går till Maria lilla07an. Maria har jag haft nöjet att lära känna på scrapträffar hos Sylvia. Hon gör underbara layouter med sånna där mysiga detaljer. Det är ofta lilftvarning på hennes Los.

4 Nummer fyra skickar jag till Sari. Sari skapar kort, bland annat för skrapbruket, scrap och hobby och kortinspitation. Det händer alltid massor av trevligt inne hos henne.

5 Den här skickar jag till Gunilla eller "kortnilla"som hon oxå kallar sig. Gunillas blogg ramlade jag över för länge sen och har sen dess tittat in regelbundet. Hon skapar kort men man får även njuta av underbara bilder från hennes trädgård. Korten kan variera från väldigt enkla till detaljfulla men alltid välgjorda.

6 Carina är en av dom jag besöker som gör layouter och kort. Om jag kör fast så kan man alltid titta in hos henne och bli inspirerad. Jag gillar hennes glada och rena stil.

7 Min sista award skickar jag till Helena eller vildaella. Hos henne hittar man massor av underbara kort. Jag gillar verkligen hennes sätt att få till detaljer. Det känns liksom välplaserat ut.

Så... då var det bara 7 saker om mig som ni inte visste kvar...


1.Jag jobbar som förskollärare med små knoddar 1-3 år
2.Tycker det är jobbigt att renovera och köpte ett renoveringsobjekt.
3.Jag älskar choklad, sötsaker och har otroligt svårt att låta bli fast jag borde.
4.Det var min man som gav mig min första stämpel och ledde mig in i träsket
5.I oktober åker jag till New York med min syster på en långweekend
6.Jag älskar att röka, men är rökfri. Önskar att det inte luktade eller var farligt.
7.Är alldeles för bra på att lägga saker på hög

Det här får bli allt för ikväll,

Kram maria

5 kommentarer:

Sari Hänninen sa...

TACK för utmärkelsen... Det värmer - speciellt nu - när inspirationen tryter... jag vill - men orkar inte... just nu sorterar jag mina räkningar och andra papper som bara blivit liggande...

Lilla07an sa...

OJ TACK! Va glad jag blev nu *s*. Så roligt att få läsa 7 saker om dig också. Stackars din gubbe. Förstod han verkligen vad han gjorde när han gav dig den där stämpeln? HA HA HA.
Kram /M

Helena sa...

Tack för awarden....vad glad jag blir.
Ett särskilt tack för din fina motivering.=)
Roligt att du tycker om mina kort.
Kram/Helena

Carina Lindholm sa...

TACK så jätte mycket!! va gullig du är♥

kram carina

Gunilla/Nilla sa...

Tusen Tack för awarden och dina söta ord om mitt bloggande, GLAD!!
Du gjorde verkligen min dag♥!!

Kul att få läsa lite om dig.

Hoppas att du får en underbar helg!
Kram/Gunilla