torsdag 10 juni 2010

Dopkort

I dag har det kännts som sommar. Så skönt med värme, solen har gömt sig lite bakom molnen men det har ändå varit varmt. Det märks på bloggar och bloggare att det man spenderar mer tid ute, inte bara jag som är mindre aktiv här inne. Jag har ju börjat jobba heltid nu och är inne på in tredje vecka. Jag är helt slut, det är en otrolig omställning. Trodde inte att en dag skulle göra sån skillnad. Tröttheten kan ju bero på att det är svårt att komma i säng när det är så ljust. Den här årstiden är verkligen underbar.
Fick för ett tag sen en beställning på ett dopkort.
Papper från panduro och min underbara krona som jag stansat ut med die från cuttlebug.
Jag har fortfarande en del beställningar som ligger. Måste beta av dom så jag får ta tag i mina foton från skåneresan.
Tack för att du tittade in och lämna gärna en kommentar.
Kram maria

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj! Här hade det ändå hänt massvis sedan jag var ute sist ;) Trots att du varit så trött i veckan. Jag känner absolut igen mig i vad du skriver. Det ÄR väldigt jobbigt att arbeta heltid :( Ibland önskar jag att dygnet hade fler timmar ;)
Otroligt fina kort du gjort, Maria. Jag gillar verkligen dopkortet. Så stilrent och ljuset sitter som gjutet på sin plats. Snygg textstämpel också :)
Tidigare har jag haft svårt för Magnolias tidigaste stämplar men nu börjar jag tycka de är ganska charmiga. Kan det ha ngt med dina fina kort som du gör med dem att göra? ;) :)

STOR KRAM ♥