tisdag 17 augusti 2010

Go´kväll mina vänner...

Jag är själv lite förvånad över att vara här inne även ikväll. Trodde inte att tiden skulle finnas men här är jag ju nu. Jag och Johan går i skift och försöker få våran yngsta att sova "pust" hon vill inte!! Tror vi är på god väg nu.
Jag har gjort ett försök på dragspelskort, eller vad man nu kallar det. Det blev kanske inte det bästa men ett gott försök. Kul var det så det kommer säkert fler.
Jag har använt mig av stämpel från magnolia, även molnet och lilla biet är stämplar ifrån dom. Pappret är från Kaiser och alfabetet från Sissix. Det heter Endless love och är en klar favorit för mig. Jag har för första gången använt mig av distresserna när jag färglagt så det är lite av en premiär. Jag var lite lat när jag skulle vika till kortet och mätte inte så noga. Det är nog något jag ska göra bättre nästa gång.

Det blir allt för idag, nu har lilla hjärtat äntligen somnat och vi kan njuta av lugnet.

Ha det gott,

Kram maria

1 kommentar:

Louise sa...

Åh! Vad söt hon är allra käraste lilla Tilda ;)Du sätter henne verkligen i arbete :) Jag ÄLSKAR också den här vikningen på kort och jag kan relatera till att det kommer fler ;) Det gör det hos mig också. Det där Magnolia molner måste jag nog ha ;)
Fina färger och din distresser premiär gick ju galant. UNDERBART!
Kram!