lördag 7 augusti 2010

Hej,hej...

Idag tänkte jag visa en layout från i midsommar. Jag har massor med härliga bilder från den helgen och det ligger fortfarande några på hög och väntar på att bli scrappade. Bilderna idag är på Linda och Giovanni som hälsade på hos oss under helgen. Dom bakar jordgubbstårta som är ett måste på midsommarafton.

Jag har använt mig av papper från My minds eye, quite contrary. Ett favoritmärke hos mig. Jag bara älskar papprena från dom. Jordgubbarna är en Qk die som jag köpte på rea i julas.

Det blir allt för idag, nu ska det gräddas våfflor. Ikväll har vi barnvakt och jag och Johan ska gå ut på trevligheter med goda vänner. Känns så lyxigt att få klä upp sig och umgås med vuxna.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg,

kram maria

1 kommentar:

Louise sa...

Här har du verkligen tänkt på allt! :D
Papperna är ju så snygga och passar så bra :)
Jag blir sååå sugen på bubbar när jag ser den ;)
Kram!