onsdag 22 september 2010

Hej hej...

Idag är vi lediga :) så himla härligt. Sen att solen skiner och det är så där underbart höstigt gör ju ingenting, jag bara älskar hösten!!

Tiden vid mitt pysselbord är just nu väldigt begränsad och jag önskar verkligen att dygnet hade fler timmar. När jag inte sitter så mycket så blir det sådär trögt, jag kommer inte igång. I söndags tog jag hjälp av flickorna inne på SWE. Utmaningen då var att lifta en layout av Mahlin Wiggur. Jag var in och tittade på hennes blogg oxå *suck* så mycket fint.

Tänkte visa min tolkning, bilderna är på Klara från i sommras när hon var SÅ sjuk. Hon hade magsjuka i fem dygn och var som en liten trasa. Men lilla vännen försökte vara glad ändå och då måsta ju jag fram med kameran.

Till den här layouten har jag oxå inspirerats till att spraya på min Lo. Jag har gjort egen färg med distresser och vatten. Titta in på scraptorget och inspireras du med dom har tema distresser den här månaden. Papprena är från JB "Classic chic".

Det får bli allt för idag, jag hör företagssamma flickor som vill måla nere. Det gäller att hänga med...

Kram maria

2 kommentarer:

Maritha sa...

Så härlig LO vännen!! Du får då till det så himla bra du!! Måste nog helt enkelt lifta dej nästa gång.....hm.....tror redan jag sagt det,men det tål att sägas igen!! =)

Kramen

Lilla07an sa...

Den blev verkligen jättefin Maria. Så fortsätt kladda du *s*. Visst är det kul? Jag kanske ska göra en liten beskrivning på när jag använder lite annan färg också. /M