fredag 12 november 2010

Hej på er...

Ikväll har vi varit och ätit middag hos några vänner. Va trevligt det är att få komma bort. Först så slipper man ju laga mat och sen att få sitta och bara prata. Det gillar jag. Nu hade vi ju fyra barn som sprang runt oss men det är också lite härligt, vi pratar och dom leker. Ja, det blev en bra början på den här helgen.

Imorgon (lördag) är det jag som bloggar på Scraptorget så då tycker jag att du ska titta in där. Jag har gjort en Lo inför söndag då vi ska fira våra pappor.

Här inne ikväll tänkte jag visa en Lo som jag faktiskt fått till under veckan. Det är nästan ett under just nu. JAG VILL HA MER TID!!!  Layouten är med bilder på mina underbara flickor. Vi är i Östersund och leker i en lekpark. Flickorna hittar en rutchkana och börjar kasta sig hejdlös utför i den. Det blev några härliga bilder.


"AAAAAAAAA" var väl ungefär hur det lät. Papprena kommer från Kaiser, Loire valley collection.  Jag har använt en skiss från Helen aug 10 (Maria lilla07:an glömde den på mitt skrivbord, Tack!!).  Lite spets, en chipboard ram, några knappar och glaze är väl det jag använt som dekoration.

Nu ska jag ta och krypa upp i soffhörnet ett tag innan det blir kväller. Hoppas ni får en trevlig helg. Jag håller tummarna för mer snö.

Kram maria

1 kommentar:

Louise sa...

Så snyggt :) Gillar verkligen kombinationen av rött och svart och titeln med de olika a:na är bara så cool :) Det här är coolt och fräscht, Maria!
Om du vill och så önskar håller även jag tummarna för att ni skall få mer snö :)
Härligt med en kväll i goda vänners lag :)
Kram och trevlig helg