onsdag 23 mars 2011

Ännu en ny kompis från TGF...

Hej hej,

Idag tänkte jag presentera er för min vännina "Cheeky beach". Hon är så läcker!!


Motivet är målat med distresser och papprena är spillbitar.
Jag har fått inspiration till kortet inne hos Rimna. Hon gör underbara kort och är fantastisk på färgläggning. Hon har en liten film när hon målar med copic pennor som du hittar här . Så kul att se när hon trollar fram färgerna på sina motiv.

Det blir ett kort inlägg idag. Men jag hoppas att vi ses snart,

kram maria

5 kommentarer:

Maritha sa...

URSNYGGT KORT GUMMAN!!! Jag är ju en riktig vimpelnörd.....bara älskar dessa vimplar!! =)
Härligt motiv och en klockren färgläggning!!

Kram kram

Pysselbus sa...

Såå himla fint! Läcker färg på håret.... Har inte vågat testa, med det blev ju hur snyggt som helst! Helt kortet är härligt i färger och layout och så är den stansade bården pricken över i...

Kram
Linda

PS Kika in på min blogg igen om en stund för då finns det något där till dig... För att du är du och gör såååå fina saker!

Pernilla/Trollwing sa...

Vilken färgläggning! Jättejättefint målat i härliga färger! Passar super med de fina vimplarna och papprena, galet fint kort:)
Kramar!

Margareta sa...

Sååå läckert - och underbart att kunna göra ngt så fint med sina spillbitar! Har alldeles för många såna själv....

Petra/Paradise sa...

WOW!
Vilket himla läckert kort!
Härliga färger och söta detaljer som ex vimpelraden!

Tack för inspirationen! :D

KRAM Petra