tisdag 8 mars 2011

En Lo...

Hej hej,

Ikväll bjuder jag på en layout som jag fått färdig under eftermiddagen. Känns helt underbart att få sitta och skapa ett tag =)

Vi har varit lediga idag. Resten av familjen har sportlov medans jag får nöja mig med två dagar. Vi har umgåtts med vänner idag och gått Fettisdagsgubbe. Det är en tradition som finns här i Alfta. Barnen klär ut sig till vad dom vill och går runt till företag och affärer där dom får små presenter eller godis. Det är en tradition sen gammalt då de fattiga klädde ut sig och tiggde i gårdarna. Vi köpte lunch på vägen hem och avslutade med fika hemma hos oss. Självklart blev det en semla. Jag är fortfarande mätt. Imorgon blir det nog slalom. Jag har inte stått på ett par skidor på 6 år så det här blir spännande. Men nu var det ju en Lo jag skulle visa...


För ett tag sen hittade jag en skiss inne hos SWE och nu har jag fått till min tolkning av den. Det blev en riktigt dålig bild men jag kände mig så nöjd av att ha fått göra den här layouten så jag hoppas det är ok. Pappret är från crate, blommorna är ett band från websters page. Rubriken är ett hopplock från lite olika alfabet.

Tack för att du tittade in,

kram maria

2 kommentarer:

Louise sa...

WOW det här är sååå läckert Maria! Love it!
Gillar att den är så "ojulig" i färgerna :) Jättesöta kort och fantastiska dekos :)
Kram

Maritha sa...

SÅÅÅ superhärlig Lo och ett urgulligt motiv....tänk att det bästa med pepparkakshus det är att få äta upp det!!! =)

Kram kram