fredag 11 mars 2011

Mars utmaning hos Lscrapbooking...

Hej hej,

Jag bara älskar alla dessa skisser som finns att hugga tag i där ute. Lite extra roligt är det ju oxå när man har chansen att vinna ett presentpaket =)) Den här gången har jag huggigt tag i mars utmaningen hos Lscrapbooking. Skissen är den här månaden gjord av A´la Emmeli och ser ut såhär...


Till min tolkning har jag använt mig av bilder från barnens luciatåg 2010. Den blev såhär...



Papprena kommer från Basic gray och crate. Bokstäverna är från Panduro. Jag har sytt runt det mönstarde med maskin och sen sprutat på lite vatten för att få upp kanterna lite. Nu är det bara att hålla tummarna.

Imorgon bär det av på scrapträff och jag längtar. Ska sätta igång och packa nu och tänkte försöka att inte packa för mycket =) försöka alltså...

Hoppas ni får en trevlig helg med sol och dropp från taket.

kram maria

4 kommentarer:

Unknown sa...

Verkligen en stilren och vacker LO. Kul idé med sömmen och vattnet, det blev ju en trevlig detalj.

Kram Ingela

Maritha sa...

Men du är ju bara GRYYYYYM på dessa lo-tolningar kära vän....helt underbar är även denna!! =)

Kramen

Louise sa...

Underbart vacker Lo Maria :)
Du är liksom the shit på det här med lo´s! Du har sådana magic fingers runt det där med pappersval och dekorationer till det.
Det blir så enastående!
Söta bilder :)
Kram

A'laEmmeli sa...

Men åh vilken fin tolkning du gjort. Gillar alla foton som du fått med och att det blir så stilrent och snyggt i alla fall! Sömmen och de söta granarna är pricken över iet. Jättekul att du ville vara med och tolka min skiss hos LScrapbooking tävling denna månad! ♥ Emmeli