torsdag 21 april 2011

Färgglatt hos stellas...

Men jag vill börja med att önska er en

 Glad Påsk

Vi håller på att packa ihop oss för en liten resa imorgon och jag gissar att det inte blir någon tid för inlägg i helgen. Det ser ju lovande ut med vädret så det är väl kanske inte så många som har tid att sitta inne och läsa i alla fall.

Hos stellas.se är utmaningen den här månaden att scrappa färgglatt. Det känns inte som om det är något problem för mig =) det är ju värre när jag måste tona ner. Jag har gjort ett bidrag till tävlingen även denna månad.





Bilden är på Klara ca 3 månader. Vi fick den här bodyn som reklam, den är lite rolig tycker jag. Bilden har legat och väntat länge och nu föll det liksom på plats. Papper från American crafts som jag köpte för lääänge sen, dom har oxå legat och väntat. Vad tycker ni om luftballongs stämpeln? Den följde med i en tidning jag köpte, jag föll för den direkt. Den kommer nog dyka upp lite här och där =)

Hoppas ni får en härlig helg med god mat, påskägg och härlig sol.

Kram maria

4 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken helt underbar och ljuvlig LO. Något av det sötaste jag sett på länge. Den där luftballongen är så fin och säkert väldigt användbar. Synd att jag missade den tidningen.

Glad Påsk!

Kram Ingela

Cards By MI sa...

Luftballongen är toppen! Perfekta lilla detaljen. Härlig LO! Sitter här med en bunta kort men plockar mest i dem. Inte mycket gjort med andra ord.
Glad påsk och kram
Marie

Maritha sa...

Japp......färgglatt det kan du verkligen vännen!!! =) Denna Lo är bara så sockersöt att man smälter...men så är ju motivet oxå detsamma!! =) Supersnyggt

Stora påskkramen till dej

Åsa (asali) sa...

Åå vilken härligt färgglad Lo :)
Kram