lördag 30 april 2011

Studentkort x 2...

Man skulle ju kunna tro att jag ska på flera studentfester men så är inte fallet. Jag jobbar på att fylla upp "Till salu korgen" det brukar bli efterfrågan på just studentkort så i år tänkte jag ladda upp lite.

Igår kväll satt jag en stund medans barnen somnade (det blev lite längre). Två kort hanns med och jag tänkte visa dom nu...


Stämpel från kortmakaren "Filuren" Jag tycker dom är lite roliga. Texten är utstansad, sizzixs Endless love. 


Jag har inte så många studentstämplar men tycker att det funkar bra med dom vanliga oxå. Den här tjejen kommer från Panduro. Pappret är Basic gray, en äldre kollektion som bara stått och väntat läääänge. 


Jag lyxar till det med en bild på insidan oxå =)

Ikväll åker vi mot Segersta för att hälsa på goda vänner och njuta av majkase. Ska bli så trevligt. Hoppas ni oxå får en fortsatt trevlig helg.

Kram maria


5 kommentarer:

Pysselbus sa...

Åhhh vilka fina kort du gjort!! Helt underbara och säkert blir det många lyckliga studenter som får motta dessa!! Hoppas ni får en fin sista april!

Kram
Linda

Maritha sa...

2 dunderfina kort gumman och jag håller med,det går sååå bra att använda en annan stämpel me ju. Dom kommer sälja som smör i solsken dina kort...underbara!! =)

ha en skön helg min vän
Kram kram

Åsa/asamia sa...

Jättefina kort!

Linda/Pieces sa...

Vilka jättefina studentkort - tokgillar stämpeln med den lååånga tjejen:) Fin vikning och underbart dekorerat med den fina studentmössan!

Kram på dig

pysselsandra sa...

Men vilka fina student kort du har skapat =) Nu börjar jag närma min slutampen med fixandet här hemma med så vi kanske kan boka in en träff hemma hos mig. Jag kan tyvär inte komma när Sylvia planerade träff nästa gång men får se när jag kan ha en premiär träff här hemma =) Jag återkommer om när det blir.

Många kramar från mig!