fredag 29 april 2011

Studentkort...

Ja då var det fredag igen. Den här veckan har varit lite konstig...kort men kännts lång, Johan och barnen har haft påsklov medans jag har jobbat. Lite avis blir man ju, inte lika kul att åka och jobba. Men nu är ledigheten snart slut för dom oxå. Håller tummarna för bra väder i helgen, vi har massor som ska göras ute.

Det har inte blivit så mycket tid för scrapp den här veckan. Jag har gjort ett studentkort under veckan och två ikväll =)) Fotar dom imorgoon. Här kommer mitt första...



Det är stilige Edvin som fått ställa upp som Studentkille. Papprena kommer från spilllådan. Det finns verkligen ingen botten på den lådan =)

Hoppas ni får en trevlig helg, lämna gärna en kommentar innan du går =)

kram maria

2 kommentarer:

Maritha sa...

ha ha ha ......bottenlös det va rätta ordet för spillbitsgömman!!! =)
Kortet är urfint och lycklig den som får det säger jag bara!! =)

Kram kram

Louise sa...

Åh, Maria! Det här är sååååå läckert! ÄLSKAR gråskalan, den ger kortet en snygg shabby/vintage känsla :) Dessutom gillar jag stämplarna du använt bakom motivet, längs dess sidor och din målning är out of this world! Love it :)
OM jag hade lyckats få till ett så vackert kort fen min bottenlösa spillåda skulle jag också använda av dem ;)

Kram o trevlig helg!