måndag 16 maj 2011

Grattis kort...

Här hemma vräker det ner regn idag. Jag är hemma med Klara som har dragit på sig en förkylning. Hon låter lite som Bonnie Tyler =) Vi ska ha en mysdag, titta på film och äta korvstroganoff (Klaras favorit).

Förra veckan tog jag med mig min kortkorg till jobbet och tjoff sa det så blev det inte många kort kvar. Jag blir så glad för att få sälja mina skapelser. Nu har jag projekt "fylla på korgen igen"...

Här har vi sittande Tilda med randiga strumpor, hon är ju så söt =)...



Papper från spill lådan, sista bitarna från webster pages serie "life´s portrait". Texten är utstansad med Qk "up town girl".

Hoppas ni får en härlig vecka,

Kram maria

3 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

Tråkigt med förkylning :(
Hoppas tösabiten kryar på sig snarast.

Kortet är ljuvligt!!
Jag måste också göra några grattiskort som jag ligger efter med..
Å jag som är inne i en liten "pyssla med annat än kort"-period ;)
Dagens I-landsproblem.. ;)

KRAMISAR

Louise sa...

Urläckert Maria! Så coolt du använt de här pappren från Websters Pages :) Och precis som du skriver: Tilda är så vacker och du har färglagt henne perfekt!

Hoppas Klara känner sig bättre snart och att korv stroganoffen är god ;)

Grattis till så många sålda kort :)

Kram

Maritha sa...

SUPERFINT VÄNNEN......coola papper och en läcker målning!!! Ett så fint Mariakort!! =)

Kram kram