onsdag 4 maj 2011

Ingen riktig lust,,,

Nu har jag suttit och tittat på samma lo i flera kvällar. Pillat lite, satt dit nån knapp och gjort rubriken. Men det liksom händer inget. Jag blir frustrerad och ger upp. Layouten ses nu som färdig!!
Jag vet inte varför jag inte inspireras, kanske det kan bero på att det är julbilder. Gillar ju bilderna men dom stämmer inte riktigt in just nu. Måste nog jobba på lite nya foton.

Här kommer  i varje fall layoten...


En dubbel Lo med bilder från Julaftons morgonen. Det är nog vår bästa stund på dagen. Vi firar med vår stora tjocka släkt under dagen men morgonen är bara vår. Mys på hög nivå!!
Färgglada papper från crate.

Det blir allt för ikväll,

kram maria

4 kommentarer:

Margareta sa...

Här har hänt saker sen jag var här sist, ska jag säga! Oj så produktiv du är och så mycket fint du visar!!! Studentkort, flera stycken, det ena finare än det andra. Och så din fina julLO: den gillar jag jättemycket - att du inte var så inspirerad syns ju inte på resultatet!
Vi ses på lördag!!!

Pysselbus sa...

Meeen, den är ju superfin!! Beundrar alla som lyckas med dubbla LOs! Har också saknat lusten att scrappa de senaste veckorna men nu börjar den krypa fram igen så jag har lyckats med konststycket att göra 3 kort och 2 LOs på 3 dagar... *wohooo*

Kommer du på mässan i Gävle på lördag? Me too!! Kanske vi ses där!
Kramkram
Linda

Maritha sa...

Men det här va ju urfint vännen...... och dubbla sidor?! Oj det skulle jag ALDRIG få till!! Du kan va stennöjd med din lo! =)

Bra att höra att det finns fler som blir galen på digivärlden...skulle vilja testa att måla med copics,men dom är ju såååååå billig.....hm....NOT! =)

Kram kram

Louise sa...

Godingen!
Den känslan du beskriver känner jag till alldeles FÖR väl ;) Och jag tror faktiskt inte det har så mycket med bilderna att göra tyvärr..Ibland har man bara inte lust..

MEN!! Det roliga är att ingen annan ser det ;)
Och det gäller mig också! Jag tycker den här dubbel lo:n är fantastisk! :) Precis som du skriver är fotografierna ovärderliga och rubriken sitter som en smäcl tycker jag!
Underbart!

Kram