lördag 7 maj 2011

Lördag...

Är hemma igen efter två dagar med jobbet på Orbaden konferans och spa. Två underbara dagar då vi fått massor gjort men också njutit och tankat energi. Sånna här resor skulle man göra oftare =)

Härligt också att komma hem och läsa kommentarerna som ni lämnar. Tack goa ni =)) Dom värmer massor.

Idag bär det av mot Gävle med en kollega. Först på listan har vi Scrappmässa. TJOHOOOO!!!   Hoppas på att hitta något kul som inspirerar mig så jag kommer igång lite med mitt pysslande här hemma. Sen så brukar man träffa så många goa människor också.
Efter mässan så blir det en tripp till ikea, måste ju passa på när man är i krokarna. Jag behöver inget men bara att strosa omkring där brukar göra mig så glad.

Hoppas ni får en trevlig helg,

kram maria

Inga kommentarer: