söndag 29 maj 2011

Tävling hos Scrapfabriken...

Jag vet inte om ni sett att det öppnat en ny trevlig butik, Scrapfabriken. Jag har gjort ett litet besök där och fler lär det ju bli =) Den här månaden har dom en utmaning att tolka deras logga. Den är så fin så det här kunde jag ju inte riktigt låta bli. Så här der deras logga ut...




Och så här blev min tolkning...




Bilderna är tagna på barnen när dom "Sover över hos farbror Erik". Visst är dom söta när dom sover =) Vi kanske inte tycker att det är så stort att sova borta men för mina flickor var det en stor grej. Det var noga med vad som skulle packas, kuddar och snuttar. Under bilderna sitter det rub ons av äldre modell. Dom ville inte riktigt fastna men det blev en snygg effekt. En spillbit blev det ända mönstrade, några blommor från prima och lite rosa spets. Nu är det bara att hålla tummarna.

Imorgon väntar en ny vecka. Det ser ut som om jag kanske blir hemma med Elsa som varit lite hängig idag. Håller tummarna att en god natt sömn ska göra susen.

Hoppas ni får en härlig vecka,

kram maria

Inga kommentarer: