torsdag 9 juni 2011

En Lo...

Hej hej,

För mig känns det lite otroligt att det redan är fredag imorgon men det gör liksom inget. Det känns som om jag går runt lite i dvala just nu. Jag vill ha semester, bara vara ledig och göra typ inget. Visst låter det härligt =)) Verkligheten ser lite annan ut. Semestern i år ska fyllas med fönstermålning och göra färdigt påbörjade projekt. Men lite bara vara oxå. Måste drömma lite så här innan.

Under veckan har jag gjort färdigt en layout med bilder från i påskas.


Vi var bortresta under hela påsken men Klara var fast besluten om att hon skulle gå påskkärring hos grannarna innan vi åkte och storasyster ställde lite motvilligt upp som sällskap. Det var inte riktigt planerat så vi tog det som fanns nära tillhands. Papprena är från My Little Shoebox.

Ledsen om jag varit dålig på att lämna kommentarer hos er alla men det beror lite på att tiden vid datorn varit begränsad och detta med blogspot som jag inte blir klok på. Hos vissa går det verkligen inte att kommentera. Jag hoppas kunna sprida lite kärlek hos er snart. Tack för att ni tittar in här =))

Kram maria

3 kommentarer:

pysselsandra sa...

Hej på dig =)

Vilken fin Lo på flickorna. Super härligt papper också, du får alltid till det så himmla fint vännen. Hoppas promenaden var härlig med, såg så ut. Tack för tippset över komentarerna föresten har testat nu och tror den fungerar igen men du kanske kan skriva nått så jag vet säkert. Ha det så bra tills vi ses igen många kramar från mig!!!

Maritha sa...

Åhhh du och dina Lo:s....man kan ju inte annat än bara tappa andan!! =) Underbara färger och små söta motiv!
ha det så skönt i värmen vännen
Kram kram

Margareta sa...

Superhärlig LO - och så fint med storasyster som "ställde upp" om än lite motvilligt!
Ha det fint!