måndag 26 september 2011

Grattiskort...


Skrev ju igår att jag gjort två kort i helgen som var. Här kommer det andra....



Samma underbara tjej från "some odd girl" men här i grönt och orange. Jag bara älskar dessa färger ihop. Man ser det inte så bra här men det är massor av glitter på hennes jacka och hårband.  Papper från Basic gray och blommor från wild orchid. (Jag fick ett stort paket därifrån förra veckan...mums)

Det blir kort idag men jag hoppas på att komma tillbaks snart =)

kram maria

3 kommentarer:

Maritha sa...

Ursnyggt detta med ju!!! =) Härliga höstfärger och stämpel tål ju att ses flera ggr!! =)

Kramen

pysselsandra sa...

Så fina kort tycker det är så kul att jobba med höstens vackra färger just nu!och den där stämpel var ju jätte fin kanske jag får låna den och provstämpla lite?

Ha en bra dag många kramar från Sandra!

Margareta sa...

Åh så läckert! (Trodde att du hade köpstopp ;) ) Jag var på Gävlemässan igår och kom hem med en del "kuvertpapper"! Det behöver jag.
Tack för besöket hos mig!
Ha en bra vecka! Kram!