måndag 10 oktober 2011

En layout...


Hej hej,

Jag sitter här hemma och myser =) Igår var jag på scrapträff med 8 underbara flickor. Från 10 till 16 var det scrapp, prat, skratt och gott fika som gällde. Tack underbara Sandra för denna dag. Den lever jag på länge. Inspirationen från alla gjorde att jag kom igång och fick tre layouter gjorda. Tyvärr så är ju ljuset inte det bästa nu när man kommer hem så jag har inte hunnit fota men det kommer.

Idag visar jag istället en Lo som jag gjorde för typ en vecka sen. Den handlar om mig...




Nån gång i april bestämde jag mig för att det fick räcka. Jag har alltid varit stor men efter barnen så har vikten liksom bara ökat. För ett tag sen hörde jag om cambrige metoden som går ut på att äta soppor eller shakes. Kände att det kunde passa mig. Jag har bytt ut två mål per dag och oftast ätit middag. Jag började i maj och på tre månader hade jag gått ner 19 kilo. Något som jag känner mig väldigt nöjd med. Den här layouten handlar om min viktnedgång som jag dokumenterat i dold journaling. Så här kunde min "sommar" frukost se ut, en shake och jordgubbar. Mums!!!
 

Papper från My minds eye och dekorationer som jag gjort själv.

Nu måste jag skynda mig till soffan och följa våra Hollywood fruar.
Tack för att du tittar in hos mig. Lämna gärna en kommentar innan du går.

Kram maria

5 kommentarer:

Louise sa...

Hej Maria!
Det här ser ju riktigt gott ut! Har också gått på Cambridge men jag bytte ut alla mål under två veckor. Enligt mig ren tortyr...älskar mat och skulle aldrig kunna vara utan - tyvärr...Grattis till viktnedgången. Dekosen är underbara!

Jag skulle behöva din adress. Kan du skicka den till mig här:
louise.fraenell@hotmail.se

Kram

Cards By MI sa...

Tjusig LO och grattis till viktminskningen.
Kramen
Marie

Maritha sa...

URSNYGG LO GUMMAN!!! =)
Härligt att höra att du har lyckats så bra med viktnedgången,jag har tetst ALLT och kan mest bara konstatera att dom 20 kg jag har för mycket har kommit för att stanna!!! =(

Kram kram

pysselsandra sa...

Kul att du tyckte om träffen och vilken härligt fin Lo du skapat. Vill passa på att beröma dig för din fantastiska viktnergång. Det är alltid härligt när man hittar motivationen att göra något man länge funderat på och då kan det handla om vad som helst men när man når målet är det så himmla skönt! Ha det bra och hoppas du har en lucka på onsdag eller torsdag så kanske du kan hjälpa mig med bloggen?

Många kramar från mig!

Anonym sa...

Du är duktig på många sätt o vis! Kram Åsa