söndag 23 oktober 2011

En liten sköldpadda...

Hej på er...

...idag är det verkligen härligt ute. Vi började dagen med en promenad hela familjen. Så underbart fint när solen skiner på hösten. Jag älskar denna årstid.

Tidigt i morse (vi har ju Klara som är uppe före tuppen) sydde jag ihop den här lilla filuren. Det var ett tag sen jag virkade alla delar. Dom har sen blivit liggandes då det inte hör till favoritsysselsättningen att sy ihop saker. Men nu äntligen fick han liv den lille. Nu blev jag nästan sugen på att göra en till =)




Jag passade på att fota ute i solen, gäller ju att passa på när den är framme.

Hoppas ni njuter av en härlig söndag ni oxå.

kram maria

4 kommentarer:

Cards By MI sa...

Vilken liten raring. Kul med en till som virkar "småkryp". kanon!
xxMarie

Maritha sa...

Åhhh sååå söt liten sak!! =)

Kramen

pysselsandra sa...

Men så sör den är! Jag är ju svag för just sköldpaddor och den där lilla krabaten tyckte jag om! Ha det bra kramar från mig!

Margareta sa...

Vilken gullig liten sköldis!!! Kul att virka!!