söndag 23 oktober 2011

Grattis kort...

Mitt andra inlägg idag...nästan så jag gör vågen =) Det blev en bra start på dagen och det bara fortsatte. Barnen hade kompisar och det fanns inga måsten utan jag har suttit och pysslat. Det blev tre kort och här kommer det första...




För ett tag sen köpte jag en del stämplar som blivit liggandes i väntan på tid. Äntligen har jag stämplat upp dom.
Jag börjar med Harriet från stamping bella. Visst är hon fin =) Papper från crate och text från magnolia. Jag har embossat några snöstjärnor runt motivet för att få lite vintrig känsla.

Hoppas er söndag blev lika lyckad som min =)

Kram maria

3 kommentarer:

Louise sa...

Nja, jag kan faktiskt inte låtsas att jag haft en lika bra söndag som du verkar ha haft ;) Har pluggat HELA dagen så nu passar jag på att njuta av en bloggrunda. :)

Underbart kort! Vilken liten goding :) Så vacker effekt med snöflingorna du embossat i vitt på kraften.

Kram, hoppas din vecka blir underbar

Maritha sa...

ja den stämpeln va verkligen toksöt!! Vilket hela ditt kort oxå är...urfint! =)

Kramen till dej

Linda/Pieces by Pieces sa...

O, den stämpeln var ju bara ursöt!! Och så proffsigt färglagt - superfint kort.

Och den lilla sköldpaddan vill man ju bara adoptera!:)

Kram