onsdag 16 november 2011

Mer jul...


Ännu ett julkort. Jag hade ett riktigt flyt förra veckan och det känns lite bra att visa upp dom den här veckan när det inte blir så mycket papperspyssel. Jag ska ha med saker på en julmarknad i Segersta i helgen och just nu skapas det änglar i ståltråd. Det kanske dyker upp en  bild på dom också.




Här ett julkort med ännu en lånad magnoliastämpel. Tack mina goa vänner för att jag får låna. Kul med lite nyt tatt färglägga. Sigillet har jag gjort med guldfärgat lim till min limpistol.

Tack för att du stannade till hos mig,

kram maria

4 kommentarer:

Cards By MI sa...

Så väldans sött. Färgerna är toppen och vad flitig du är. Vill hemskt gärna se dina trådänglar.
kramen
Marie

Maritha sa...

Så himla fint med det lilla sigillet!! Härliga färger och bara toppensnyggt vännen!!! =)

Kramen

Margareta sa...

Underbart kort, liksom det i inlägget under!
Kul att Ullaredsresan blev på lyckad!
Skulle gärna vilja se dina änglar!!

Linda/Pieces by Pieces sa...

Vilken god stämpel! Och kortet var superläckert i sin helhet!

Kram