söndag 12 februari 2012

Lycka!!!

Kan knappt tro att det är sant...

Jag vann Rimnas (Anna Maria)  Blogcandy...jag...tjohooo!!!

Av 130 deltagare så kändes det inte så troligt att just jag skulle vinna men gisses va glad man blir. Nu blev min söndag ännu trevligare.
Tack Rimna, nu väntar jag med spänning på mitt paket =)

Här hemma har det varit en riktig kalashelg. Elsa fyllde 7 år igår och vi har haft ett stort barnkalas och stort släktkalas. Myspys för vår stora tjej. Idag ska jag inte göra något, försöka ta mig ut en stund och ladda med lite sol. Det är supervackert väder ute.

Jag gjorde självklart ett kort till vår tjej...




Stämpeln är lånad av Sandra, Tack vännen!!  Papper från Panduros serie Tilda.


Tack för alla gulliga kommenatrer om vår tillökning. Det börjar kännas lite mer verkligt nu, det är något som rör sig där inne =))
Hoppas ni får en riktigt skön söndag,

Kram maria

3 kommentarer:

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

jättefint kort...

pysselsandra sa...

Så fint kort Maria tycker ju om dom färgerna du valt och av någon konstig anledning tycker jag också om stämpeln ;) Grattis till din vinst den var du värd, många kramar från mig!

Margareta sa...

Jättegulligt kort du visar (det i inlägget under var också så ljuvligt - glömde alldeles kommentera det i glädjen över din hemlis!), så fin stämpel och härliga färger och dekos!!
Grattis till vinsten! Den lär nog skänka mycket inspiration!
Kram!!