söndag 11 mars 2012

Massor av layouter...

Det blev en riktigt härlig söndag också =)) Jag har varit på scrappträff hos Sandra med fyra andra pysselsugna flickor. Med massor av prat, fika och hur mycket kreativitet som helst så kan det inte bli annat än lyckat. Tack snälla Sandra för att du bjuder in oss.
Jag fick fem layouter gjorda och känner mig riktigt nöjd. Alla fem layouter är gjorda med samma pappers serie, pink papslees "Nantucket". Det gör mig lite extra stolt för det är inte ofta jag lyckas med något sånt. Tänkte visa tre av dom fem layouterna idag...



Bilderna är på våra flickor som träffar sin kusin Ellen för första gången.


Elsa hade nog gärna suttit kvar än om hennes armar orkat.



Innan jag kom igång idag gick jag igenom typ alla skisser som fanns men inget kändes rätt. Till slut bara satte jag igång och skar i papprena och då flöt det bara på. Vad olika det kan vara, jag som varit beroende av skisser ett tag.

Det här blir allt för idag. Nu är det dags att börja förbereda veckan som kommer. Tack för att du tittade in.

kram maria

7 kommentarer:

Margareta sa...

Suupersnyggt - helt utan skisser!!! Nu får du inspirera andra med dina LO!
Ha en bra vecka!
Kram!!

Maritha sa...

OJ OJ OJ......du är ju bara sååååå grymt kreativ och duktig med dina fina LO:s du vännen!! Helt underbara va dessa 3(ja som alla dina nu är) =)

Kramen

ÅsaJ sa...

Du var galet effektiv igår och superfint blev det (som vanligt)
;-) Längtas till nästa träff. Ha det bra! Kram

Sandra sa...

Tre papper - tre layouter, det kanske vi ska anamma som utmaning till nästa mara! ;)
Tack för trevligt sällskap igår! :) Kram

pysselsandra sa...

Tack för att du ville komma och kul att du fick tillbaka din otroliga skaparglöd Maria! Dom varts super fina alla dina 5 LO Och jättefina kort på flickorna när dom håller i sin lilla kusin Ellen. Tur att Ellsa trivdes med det nu när hon ska bli storasyster igen så kan hon ju syta bäbis åt er ;)

Ha det så bra kramar från mig!!

Åsa/asamia sa...

Åååå vilka fina layouter du gjort på dina söta barn och deras kusiner!
Jag håller tummarna för att ni kommer ner till mässan i Gävle 5 maj. Försök få med er Monika också, var så länge sen jag träffade henne.
Kramar till dig!

Chris_P sa...

Åhhh så gulliga layouter allihopa!!