torsdag 31 maj 2012

Beställningskort 1...


I dag visar jag ett av två beställningskort som jag gjorde förra veckan. Jag får alltid klura lite extra när det är kort till killar. Hade lite önskemål om färg och form här. Silver, svart och lite rött och gärna en bil med på något sätt. Blev väl inte så tokigt...



Stämpel från The Greeting Farm.







Idag har jag varit duktig och vilat massor. Sett det mesta på TV burken och kan konstatera att det inte var något intressant. Såg på nyheterna att det kyliga vädret håller i sig "burr" satte faktiskt på värmen lite idag igen. Otroligt att det är juni imorgon.


Det blir allt för ikväll,

kram maria

3 kommentarer:

Maritha sa...

Kortet blev ju riktigt coolt ju!! passar perfekt till en kille på 18!!! =)

Här är det så kallt att det är mössa och vantar på ute....som sagt det är 1 JUNI imorrn!!!!??? =)

Kramen

Åsa/asamia sa...

Vilket tufft och coolt kort, passar perfekt!
Hoppas allt är bra med dig, och att ni får kul när ni ska träffas och scrappa nästa gång.Hoppas jag kan va med nån gång, Åsa la till mig i en Hälsingegrupp på FB.

Pysselbus sa...

Whohoo!! Såå coolt!! Det är ju perfekt till en 18-åring... Han är ju såå tuff den där TGF-killen...

Kram
Linda