söndag 13 maj 2012

Födelsedags kort...

Oj...då var det söndagkväll igen. Hann inte riktigt med veckan som gick men vet ändå inte vad jag gjorde. Typ jobb och vardag =)
Torsdag och fredag hade vi planeringsdagar på min förskola och dessa spenderade vi på Orbadens konferens och spa. Det blev en mycket trevlig och effektiv vistelse. Massor med god mat. Jag kände mig lika mätt och tjock som jag ser ut när jag kom hem. 
Helgen har jag spenderat hemma och fått massor gjort. Plockat och städat, så skönt  för nu är alla vinterkläder tvättade och undanhängda.

Har även hunnit med lite pyssel =) Tänkte idag visa ett kort som jag gjort till min "Till salu" låda.




Flickan är från Panduro, papper från Pink paislee (igen). Jag köpte en die på mässan som jag änvänt här. Känner mig riktigt nöjd med den.

Hoppas ni får en riktigt trevlig vecka. Det är ju en sån där skön vecka med lite extra ledigt =))

kram maria

3 kommentarer:

Maritha sa...

Heeeelt underbart kort till lådan!! Underbara papper och min absoluta favvo swirl....can´t live with out it!!! =)

Kramar

Cards By MI sa...

Väldigt charmig och mysigt kort. Tjusig die också. Må gott vännen.
KRam
Marie

Louise sa...

Så vackert! Också skall det ner i din spännande låda, än så länge utan avsändare :) Tänk den som fick spankulera runt i den lite ;)
Underbar tjej och jag bara älskar diesen så det förstår jag att du tycker om den :)

Kram ♥