måndag 4 juni 2012

Första skoldagen...

Måndag igen =)) Snart (på onsdag) har jag gått 32 fulla veckor vilket betyder 8 veckor kvar. Inte hela vägen kvar =)

Idag tänkte jag visa den första layouten från i lördagens scrapträff. Bilder på Elsa när hon börjar i förskoleklassen. Hittade ett perfekt papper från My minds eye. Jag har endast stämplat lite och lagt till band, snöret och texten.










Jag brukar ha svårt att scrappa med dessa dekorerade papper men detta liksom bara flöt det på med. Kanske så att det var rätt bilder den här gången.

Idag har jag varit på mitt jobb och hälsat på. Fast jag bara varit hemma i en vecka så saknar jag det sociala med mina kollegor. Hur ska det här gå...

Hoppas ni får en skön vecka,

kram maria

3 kommentarer:

Cards By MI sa...

Det kommer att gå så himla bra så. Bara slappna av och njut. Du kommer vara så upptagen så, annars vet du var jag finns, iallafall on line. :)
Väldigt charmerande LO, till hösten får väl jag också sätta mig att göra en sådan när W börjar sin förskoleklass.
Må gott!
Kramar
Marie

pysselsandra sa...

Hej =)

Vliken underbar LO och helt otroligt att hon redan har gått ett år va. nu är det Thindras tur att börja i 0:an som dom skrattar åt här både Thindra och Saga när jag brukar fråga dom om det ska bli kul. Tack för dina fina komentarer på min blogg jag har varit dålig på att skriva tillbaks nu för det har varit så mycket men det är så mycket fint här inne så jag blir så inspirerad! Kul för dig att du snart får träffa det lilla livet i magen och sen har du nog fullt upp att gosa med den lille.

Ha det så bra så kanske vi ses, kramar grannen ;)

Maritha sa...

Åhhh så himla fin och färgsprakande LO gumman!!

Härligt att det inte är så många veckor kvar innan knytet kommer...sååå mysigt!! =)

Kramen