tisdag 31 juli 2012

40 fulla idag...


Idag har den lilla bebben plaskat runt sin beräknade tid i min mage, 40 fulla veckor. Men den verkar göra lite som den vill och tänker nog inte komma ut på utsatt tid. Det blir ett augustibarn det här. Tålamod är en förälders bästa vän =) jag gör mitt bästa men det skulle vara riktigt skönt om den kom ut.


Visar idag en layout med bilder från i julas då jag och flickorna bakade pepparkakor.




Jag hittade en skiss på swe som Mahlin gjort och den inspirerade mig till upplägget. Papper och dekos från crate.

Regnet vräker just nu ner här hemma, det har varit sånt där varannandag väder. Igår låg vi på standen och idag håller vi nog oss inne. En perfekt dag för lite pyssel =)

Tack för att du kikar in hos mig,

kram maria

4 kommentarer:

Maritha sa...

Härlig Lo vännen...

...och sååå spännande att gå i väntans tider,tänk snart så har du en alldeles ny liten bebbe på magen....åhhh....man blir nästan avis(bara nästan,jag är ju för gammal nu) =)

Kram kram och lycka till vännen..

Majsan sa...

Vilken härlig LO, superduperfin.
ÅHH så spännande, snart kommer bebisen :)


KRAMAR OCH LYCKA TILL, TA HAND OM DIG!!

Cards By MI sa...

Alldeles förtjusande. Lite kyla och tappade löv hade inte gjort mig något nu. :)
Kramar
Marie

Margareta sa...

Just den 31/7 firade vi äldsta barnbarnets 18-årsdag. Det blev inte din bebbes födelsedag tydligen!
Tänk att du orkar göra så fina LO:s in i det sista!
Kram!!