måndag 23 juli 2012

Lite uppdatering med en smula julkänsla...

Japp det är sant, ni läste rätt. Julkänsla var det...eller kanske inte men en layout med luciabilder tänkte jag bjuda på idag. Jag försöker ju scrappa nästan alla bilder och gärna i ordning som dom är tagna. Det blir inte alltid så men det brukar innebära att jag tar tag i jul och vinterbilder på sommaren. Ja jag vet att det låter lite knasigt men annars är jag rädd att vissa bilder blir liggande och aldrig scrappas. Just nu har jag legat efter väldans och med den nya bebben på väg så är det ju dags att komma ikapp. Det kommer nog bli många gosiga bilder som lockar sen.

Jag börjar med Klaras Luciafirande på förskolan. Dom är så duktiga dessa små som tränat och klätt sig fina för att sjunga för oss.




Inspiration till denna Lo har jag hittat i Scrapbook etc. Papper och knappar från crate "peppermint collection".

Annars så är det lugnt här hemma. Ingen bebbe som vill komma ut än. 8 dagar kvar idag... det är bara att vänta och vänta...
Barnen har varit borta med sin mormor och morfar i några dagar så vi har haft det nästan för lugnt här hemma. Men nu är det full rulle igen. Skönt att få vila i några dagar men så härligt att ha dom hemma igen.

Tack för att du tittade in hos mig,

kram maria

2 kommentarer:

ÅsaJ sa...

Hoppas du fick mycket gjort igår vid scrapbordet. Så synd att jag inte kunde komma. Denna LO blev jättefin. Jag har ett gäng julbilder som ligger och som jag inte har nån inspiration att ta tag i... Hoppas lilla bebisen vill titta ut snart nu :-) Kram

Maritha sa...

Åhhh vilken härlig LO...
Vi har ett dansställe här uppe som heter Furan!! (el Furuparken)...du kanske har varit där t.o.m??!! =)

Kram kram