tisdag 10 juli 2012

Lite uppdatering och en Lo...


Hej på er...          

här hemma är det nedräkning som gäller. I morgon har jag gått 37 fulla veckor dvs 21 dagar kvar. Johan har tippat på att bebben kommer den 15 juli, det är på söndag. Gissa om jag hoppas han har rätt. Det mesta är förberett, det har Klara sett till. Hon har hjälpt till med typ allt.

Medans vi väntar försöker vi hitta på saker att göra men det här underbara vädret (suck) gör oss lite begränsade.
Jag har pysslat en del och faktiskt fått till två layouter.

Den jag visar idag är med bilder från förra sommaren då vi åkte vattenrutschkana på Leksands camping.






Jag har liftat en layout ur tidningen Scrapbooks etc. och använt papper från Kaiser "Chapter one collection"

Det blir allt för idag. Tack för att du tittade in hos mig,

kram maria

2 kommentarer:

Cards By MI sa...

Så himla jättefin LO vännen. Hoppas bebben Poppar ut snart, så ni slipper väntan och allt annat kul börjar istället.
Många kramar
Marie

pysselsandra sa...

Hej =)

Vilken underbart härlig LO du har fått till i detta regnväder. Då är det ju smart att ta till lite gammla sommarbilder för att inte glömma bort hur det ska vara när det är sommar. Bara älskar din underbara die som du köpte på mässan!! Den är så fin!! Skönt för dig att det snart är dags för födsel och du ska slippa vänta =) Ska bli kul att få se den lille sen. Blir det mera regn kanske vi borde träffas någon dag och pyssla lite dom som vill och kan? Man kan ju i alla fall kolla bland dom som bor runt om kring.

Ha det så bra många kramar från mig!!!