tisdag 2 oktober 2012

Cirkus...

 
Oj oj...är lite imponerad av mig själv. Nya inlägg flera dagar i rad, inte ofta det händer =)
 
Idag bjuder jag på en layout från årets cirkusbesök. Jag valde att stanna hemma denna gång då jag var höggravid men pappan i familjen fick order om att ta bilder och han skötte sig bra.
 
Inspirationen till denna dubbel layout fick jag från skissen i senaste nummret av Inzpira. Det blev inte så likt självaste skissen men så kan det ju bli.
 
 
 
 

 
 

 
Jag tycker det är kul att spara biljetter och sånt så det kan ta del av layouten. Här fick det vara med lite popcornkartong också.
 
 
Ha det gott,

kram maria

1 kommentar:

Cards By MI sa...

Du är grym tjejen! Att du orkar och hinner. Men jag är stolt över att du tar dig tid och gör saker för att du ska må bra. :) Mysig lo precis som vanligt.
Kramar
Marie