söndag 14 april 2013

You Do påskcrop - färgutmaning

Jag hann en till =) 

Men nu är det den sista jag hinner med. Jag deltar i 5 utmaningar av 8 möjliga. Rätt så bra jobbat på två dagar tycker jag. Det här var en färgutmaning som ni hittar här. Jag valde att göra ett kort. Det är gjort medans jag assisterade två flickor som också ville pyssla och hade lite koll på den minsta. 







Jag såg nu när jag satte mig vid datorn att Klara 4 år också följt utmaningens färger. Hon är så gullig, älskar glitter men det gör väl alla 4 åriga flickor. Hon älskar att skapa och sitter ofta bredvid mig. Hon tycker att det är riktigt orättvist att jag har så mycket pyssel. Jag är rätt så glad att hon inte har lika mycket =))

Det blir allt för idag. Tack för att du kikade in,

kram maria

2 kommentarer:

pojjo sa...

Tack för era jätte fina bidrag :D super fina
Kram Dt- johanna "pojjo"

pojjo sa...

Du har väl inte missat att Lilla Klara vunnit pris i Youdo tävlingen :D
Grattis Klara :D