torsdag 16 maj 2013

Kärlek...

Jag har några obloggade layouter och tänkte börja med att visa denna. Det här var en skissutmaning på träffen som var för nån vecka sen. Vi tolkade en av Lillblommans skisser.
Bilderna är på Klara och Stina som morgonmyser i soffan. Stina somnade på Klaras mage och jag tror det är första gången Klara ligger stilla så länge i vaket tillstånd. En riktig mysstund fylld med Kärlek.





Idag har jag äntligen varit på synundersökning. Det har ju bara tagit mig typ 4 år att boka tid och masa mig iväg. Som jag länge misstänkt så är jag i behov av glasögon, ingen överraskning precis. Om ca 10 dagar får jag hämta mina brillor. Det blir lite av en ny värld att se =) Ska bli så skönt!!

Tack för att du kikade in här hos mig,


Kram maria


2 kommentarer:

Maritha sa...

Åhhhhh vilken mysbild och härlig LO!!! :)

Kraaam

helena sa...

FIna bilder, måste ha varit ett fantastiskt "moment". Kikar runt på din blogg, mycket fina LO:s att inspireras av