måndag 8 juli 2013

Nu var det ett tag sen...

Oj va det rullar på... 
Jag har gått in och jobbat ett par veckor och det liksom tog både tid och kraft. Men kul också att få träffa barn och personal på min förskola. Lite miljöombyte är ju nyttigt för alla ibland =) 
Nu är jag ledig igen och passar på att njuta av både sol och familj. Det blir inte så mycket pysslande eller datortid, det blir sommartid =))

En layout har jag dock lyckats att få till. Lilla Stina får pryda även denna, våran gofia. Jag hittade ett papper med denna text "love you to the moon and back"  vilket också för bli titeln. Jag har tolkat skissen #27 inne hos veckans skiss.


Hoppas att även ni njuter, 

kram maria

3 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken underbar LO med mor och barn, det strålar av kärlek.

Ha det gott!!

Ulrika sa...

Åh så fint! Vilket underbart sött foto att scrappa!
Snygga dekorationer som du placerat ut så fint!
Tack för ditt bidrag till Veckans Skiss!

allram/ Jenni sa...

Vilken kärleksfull LO. Tack för ditt fina bidrag denna veckan.