torsdag 29 augusti 2013

Premiär

Förra året byggde vi om här hemma så att flickorna skulle få ett varsitt rum. Det som en gång varit vindsutrymme blev ett nytt rum till Klara. Det var spännande för alla att följa förvandlingen och extra spännande när det blev dags att sova där för första gången. Storasyster var snäll och ställde upp som stöd. 


Jag har liftat en layout ur tidningen Scrap 365. Papper och dekos från ett Studio calico kit. Jag bara älskar de randiga halvpärlorna.

Idag när i gick till skolan kände vi på riktigt att hösten knackar på. Vantar hade inte varit helt fel och snart blir det dags för mössa. Hua, jag har verkligen njutit av denna sommar och vill inte riktigt att den ska vara över. Och då älskar jag hösten. Men sånt är livet...

Tack för att du kikade in till mig,

kram maria

1 kommentar:

ÅsaJ sa...

Vilken fin layout och jag älskar också dom randiga halvpärlorna. :-) Vilken snäll storasyster som ställer upp som stöd!!! Kram