fredag 30 augusti 2013

Veckans skiss #35

Det är inte klokt vad fort veckorna går, nu är det fredag igen. Vi har inget planerat för helgen och det känns riktigt skönt att bara ta det som det kommer. Som så många andra så hostas det och snoras även här så det är riktigt passande med en lugn helg. 

Idag visar jag min tolkning av veckans skiss #35. Skissen hittar ni här. Och så här blev min tolkning...



Det var en sorg för Klara när vi renoverade badrummet och satte in dusch istället för badkar. Men lyckan blev stor då hon insåg att hon fortfarande får plats i Stinas balja. 
Papper från Echo park.

Trevlig helg!!

Kram maria

4 kommentarer:

Cards By MI sa...

Jag skulle inte klara mig utan ett badkar. LoL vilken underbar lo med härliga papper, ljuvligt foto och färger. Hoppas ni kryar på er snabbt och raskt!
Kramar
Marie

allram/ Jenni sa...

Oj oj så fin. Härliga cirklar. Tack för ditt bidrag till VS.

pysselsandra sa...

Hej =)

Vilken underbar LO med en så glad Klara!!! Var ett tag sedan jag hälsade på nu har haft lite annat att pyssla med men ser här vad mycket fint du har hunnit med =)

Ha en trevlig söndag kramar Sandra!

ScrapMyran sa...

Mums vilka härliga färger! Tack för att du är med å tolkar VS.