onsdag 4 september 2013

Baka och smaka...

Jag älskar att baka och det gör Klara med. Så vi tar varje tillfälle vi får att göra något gott. Kanske för att vi är riktiga gottegrisar båda två =))  Den här gången var det dags för fars dag och det måste ju firas med en tårta. Och har man bakat så blir belöningen att slicka skålen. 

Inspirationen till denna layout har jag hittat hos Åsa. Har du inte kikat in hos henne så kan jag rekommendera ett besök. Hon hittar på massor av fint som man blir sugen att prova. 


Hmm... det börjar nog bli dags att fira äppelskörden  =)) med en äppelpaj kanske...

kram maria

4 kommentarer:

onkis sa...

Vilken läcker LO,
snyggt du fångat färgerna från pyamasen.
Må gott!

ÅsaJ sa...

Men va snäll du är gulliga du. Tack!!! Jättefin blev din LO. Kram

Margareta sa...

Du gör så underbara LOs!!! Blir alltid så glad och lycklig när jag kikar runt hos dig!
Hoppas vi ses på Gävlemässan 28/9!
Vi i Gävle laddar redan!!
Kram!!

Åsa/asamia sa...

En underbart fin LO med söta Klara.
Kul att du fick med så många foton. Jag tycker det är så svårt att få plats med fler än ett.
Men scrappa LO är ju inte min grej, så jag får väl öva lite mer.
Tack för inspirationen.
Kram och hoppas vi ses i Gävle 28/9...drar du med Monika?