onsdag 8 januari 2014

Lycka...

Det blir inte så tätt mellan mina inlägg just nu. Jag får små pysselstunder då och då men hittar inte riktigt tiden att sitta vid datorn. Men det är ju så livet ser ut nu så det är bara att ta det som det är. 

En liten butik har i januari en skissutmaning med tvist. Man ska tolka deras skiss och använda något av metall på sitt alster. Skissen hittar ni här. Jag blev också inspirerad av ett tidigare inlägg i deras blogg där Hanna/Fnys sytt på sin layout. Så jag plockade fram symaskinen och fick till ränderna från skissen. För att upplägget skulle passa mig bättre vände jag på skissen. Metallsnurrorna har jag gjort med ståltråd och tång. Bilder på Stina som åker pulka förra året. 


Trevligt att du tittade in hos mig, ha det gott!!

Kram Maria


Inga kommentarer: