söndag 2 februari 2014

Vår egen "Lillvasa"

Svårt att tänka sig men det här är snart ett år sen. Känns som om det var igår. En härlig vinterdag i Segersta hos flickornas farfar. Vi har planerat ett litet Vasalopp och Klara har gjort medaljer. Det blev en lyckad dag med massor av skidåkning. 

Det här är mitt bidrag till Allt om scraps januari skiss. Måste säga att jag är lite snurrig, har gjort två tolkningar på samma skiss. Den här blev jag nog mest nöjd med så den får vara med =)



Skissen som man skulle tolka hittar ni HÄR. Kanske inte så väldans likt men det är den jag utgått ifrån.

Här hemma har det varit en helg fylld med sport. Inte så mycket från mig då =) Jag tittade på när Elsa spelade handboll men det var väl min insats. Flickorna och Johan har åkt slalom så när Stina sov fick jag mig en pysselstund =)) Dom stunderna uppskattas!!

Hoppas ni får en bra vecka, tack för att du kikade in.

kram maria

1 kommentar:

Hozzan sa...

Härlig tolkning av skissen och det är bra att dokumentera då tiden går fort. Tack för att du delar din inspiration med oss i Allt om Scrap.