torsdag 27 februari 2014

Våra 3 fina

Den här layouten gjorde jag till Veckans skiss utmaning #7. Den var färdig till slutdatum men blev inte inlagd i tid för att delta. Det är våra 3 fina på bilden. Det är en härlig morgon när vårsolen skiner in. 


Något kul som jag upptäckte genom att följa en adress som besökt mig är att jag blivit uppmärksammad på en Norsk sida, The paper crafting. Dom har veckans bloggrunda och vecka 9 besökte dom bla annat mig. KUL!!

Annars så är det väl som vanligt här hemma. Idag har jag vabbat med Klara som hade nån släng av maginfluensa inatt. Hon har varit seg men pigg idag så vi har passat på att mysa i soffan. Imorgon är det fredag igen och inte vilken fredag som helst...jag firar min 39 års dag. Oj vilket kalas det ska bli...nej, men barnen tycker det är viktigt så lite fredagsmys med pizza och tårta får det bli.
Hoppas ni får en trevlig fredag och helg,

Kram Maria

Inga kommentarer: