måndag 21 april 2014

Veckans skiss #15

Visar idag min tolkning av Veckans skiss #15 som är gjord av Maria/lilla07an. Skissen ser ni här...


Jag tycker det kan vara lite svårt med hjärtan när dom ska vara stora. Det är ju inget måste att ha hjärtat stort men kul när man måste klura lite. Jag fick till slut en ide om att fläta ett hjärta som man gör till jul. Jag tog två olika mönsterpapper och klippte ut två halvor som jag sen flätade ihop med varandra. 
Bilderna är på Stina som njuter av att kunna resa sig upp mot Klaras kök. Det var en helt ny värld som öppnades för henne.


Imorgon är det arbete som väntar igen men bara en dag =)) Jag är alltid ledig onsdagar så den här veckan blir väldigt lyxig. Extra mysigt också eftersom familjen har påsklov.

Tack för att du kikade in hos mig,
Kram Maria

Inga kommentarer: