lördag 20 september 2014

Projekt lekstuga m.m...

Förra sommaren fick vår lekstuga en make over. Från att bara ha stått där så leker nu barnen där nästan dagligen. Vi målade, piffade till möblerna och åkte på loppisrunda för att fylla på med lite roliga "matsaker". Jag virkade lite kakor också som gjorde det lite roligare att leka. Nu tycker dom själv att det ska vara städat och fint vilket jag inte protesterar emot. 


Baksidan på denna ficka fyllde jag med bilder från kusin Isabels födelsedag. Hon valde att fira sin 14 års dag i Röstabo där mina föräldrar har sin husvagn uppställd. Vi grillade och åt tårta, flickorna badade sen i regnet. 


Idag har jag haft min första handbolls träning och tror jag fick godkänt. "Det var väl rätt ok" blev betyget. Det känner jag mig nöjd med. Känner mig helt slut så här efter så fast jag inte tyckte det så var jag nog lite spänd och pirrig. Nu hoppas jag på en fortsatt trevlig kväll. Lite god mat och sen tid vid scrapbordet. Det är så många fina skisser på gång nu som jag vill hugga tag i.
Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg,
Maria

Inga kommentarer: