måndag 16 februari 2015

Drivex 2014


Layout med bilder från Drivex handbolls cup i Edsbyn förra året. Då satt jag på läktaren och hejade på våra E flickor. Det är så härligt att se dessa tjejer och glädjen dom har till spelet. Nu är det snart dags igen. Men i år åker jag dit i rollen som tränare. Sen i höstas (då jag halkade in i denna roll på ett bananskal) har jag haft ansvaret att träna D flickorna i vår klubb. Det har varit otroligt roligt att följa flickorna och se deras utveckling. Vi har längtat efter att få spela och håller nu tummarna att det ska gå bra.

Tack för att du kikade in hos mig,

Maria

1 kommentar:

Anna Uhras sa...

Härliga alster alltihopa som alltid :)
Så roligt att se och inspireras!!
Jaa du nog är det sjukstuga Rätt ofta med småttingar i huset... Krya på Er!
Kram Anna :)