måndag 18 maj 2015

Allt om scrap - Djurmönster

Det är med lite sorg som jag lägger ut denna layout. Jag har gjort denna lo till en utmaning hos Allt om scrap och dom har nu bestämt sig för att lägga ner sin inspirationsblogg. Trist tycker jag men fullt förståeligt då det krävs massor av arbeta att hålla en blogg vid liv. 

Så detta blir deras sista utmaning...använd djurmönster. Det var lite brist på det här hemma men så hittade jag dessa bilder på Stina med sin tjusiga hatt i rosa leopardmönster =))


Tack för att du kikade in hos mig,

Kram Maria

4 kommentarer:

Christel sa...

Jättefin layout och roligt att du hittade djurmönstret i de underbara fotona. Tack för att du är med och tävlar hos AlltOmScrap!

ÅsaJ sa...

Jättesnygg tolkning alldeles i min smak!!! O vilken snygg liten prinsessa i sin hatt! Tack för att du är med och tävlar med oss på Allt om Scrap! Kram ÅsaJ

Helene Bogren sa...

Oh, så snyggt!! Väldigt väl sammansatt! Tack för att du var med och tävlade med oss på AOS!

Kotolifestyle sa...

Helt super cool lo.Tack att du tävlade med oss på AOS