fredag 22 maj 2015

Bad bad och mera bad...

Åh vad jag längtar till solen skiner och vi får ligga på stranden. Just nu känns det långt borta. Jag försöker få upp värmen med lite bilder från förra sommaren. Det blev en del badande då och Stina, vår lilla goding, älskade det. 



Så var det fredag igen...fredagsmys!!!  Våra "stortjejer" har varit på skoldisco ikväll. Det har varit pirrigt hela veckan och dom har klurat på kläder och accessoarer. Så gulligt =) 

Jag har fullt schema i helgen...handbolls konferens imorgon och scrapträff på söndag =)) Gissa vad jag längtar mest efter. 

Önskar er en trevlig helg,

Maria



2 kommentarer:

Anna Uhras sa...

MYYSIGT!!! Så söööt!!! Härlig LO med underbara färger och design!!! Så läckert med det orange snöret... vad är det och vem har det :) ? Ses imorgon, lääääängtar. Kram Anna :)

maria sa...

Tack Anna ☺
Snöret är floss som jag köpt för länge sen någonstans. Det går säkert att hitta i nån shop om du söker. Kram