söndag 28 juni 2015

Stina 2 år

Härliga söndag =)  När man har små som tycker om att kliva upp tidigt så känns det lite lättare att när solen skiner utanför fönstret. Det är väl något vi alla längtar efter och behöver just nu. Idag skiner solen =)) 

Idag visar jag en layout som jag gjorde på en scrapträff i Bollnäs för ett tag sen. Bilderna är på Stina när hon fyllde 2 år förra sommaren. "Suck" det är snart ett år sen. Hon växer så det knakar och blir en härlig individ med massor av livsglädje och humör. Det har blivit lite av en tradition att ta bilder på våra barn i vår trapp. Jag tror det är ljuset från fönstret som som gör platsen så bra. 


Som sagt söndag...6 veckor kvar på min semester. Första veckan har bjudit på en resa till Vimmerby och Astrid Lindgrens värld, ett paradis för barnen. Vi har bott i husvagn och klarat det bra så vem vet det kanske blir några fler resor i sommar. Igår var vi på konfirmation i vackra Segersta kyrka. Men idag ska vi bara vara. Hoppas ni får en härlig söndag!!

Tack för att du kikade in hos mig,

Maria

Inga kommentarer: